Meidän työ -kunniamaininnan tunnus

Vuoden 2024 Meidän työ -kunniamaininnan haku on käynnissä

Ilmianna paras työyhteisö, tiimi tai työpari! Teillä on myönteinen ja kannustava ilmapiiri – hyvä fiilis! Töihin on kiva tulla ja työt sujuvat. Haasteisiin tartutaan ja ne ratkaistaan yhdessä.

Suun terveydenhoidon ammattilaiset STAL ja Hammaslääkäriliitto myöntävät Meidän työ -kunniamaininnan Hammaslääkäripäivillä marraskuussa 2024.

Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessa, mikä tekee juuri teidän työyhteisöstänne, tiimistänne tai työparistanne parhaan.

Lähetä ehdotus verkkolomakkeella viimeistään 14.10.2024

Meidän työ -kunniamaininnalla nostamme esille hyvän työyhteisön, tiimin ja työparin tärkeyden sekä muistutamme toimivan työnjaon ja moniammatillisuuden merkityksestä suun terveydenhuollon työpaikoilla. Kunniamaininnan myöntävät yhdessä Hammaslääkäriliitto ja Suun terveydenhoidon ammattilaiset STAL

Ensimmäisen kerran Meidän työ -kunniamaininta myönnettiin vuonna 2022. Silloin tunnustuksen sai Ylivieskan hammashoitolan työyhteisö.